Accepterad linus_356 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus_356

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Larsson

Vad är ditt discord namn? linus_o7

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Linus Larsson 18 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jobbig, rolig och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Linus Larsson en 18 åring pojke som hade det tufft med livet. Han hade ingen familj och ingenstans att bo. Nåra år senare så tänkte han att han ska ta tag i sitt live så han sökte hjälp. När han fick hjälpen han behövde så tänkte han att han ska starta sitt egna företag. Han planerade lite och han sökte folk som ville hjälpa till men in va intresserad så han gav upp och tänkte hoppa på den kriminella sidan. Så han startade ett gäng som gick med namnet LA FAMILIA. Han började sälja olika slaks droger och tjänade mycket på det. Senare så hittade han folk som ville jobba för han. Åren gick och han växte så stort så han blev den största på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servens rollespel Seriös Rp Social Rp och Jag kan bidra med seriöst och roligt RP där jag skapar bra karaktärer och följer reglerna. Jag gillar att hitta på spännande händelser och göra spelet bättre för alla. Jag spelar realistiskt och fuskar inte. Jag kan också ta olika roller, som polis, sjukvårdare om servern behöver det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens betyder att du inte bara ska försöker vinna utan fokuserar på bra RP för alla. Det innebär att acceptera konsekvenser, spela realistiskt och inte fuska eller powergamea. Ibland blir RP bättre om du låter motparten lyckas, vilket skapar mer spännande och trovärdiga scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Det betyder att du dödar någon utan anledning. VDM Du använder ditt fordon som ett vapen och powergaming, Du rpar inte på dina skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack det var allt

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka