Accepterad linus_356 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus_356

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linus_356

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Larsson. Linus föddes den 3 mars 2007 på Danderyds Sjukhus i Stockholm, han var lång och smal, hans pappa heter Anders, och hans mamma heter Jasmine, hans föräldrar var snälla mot Linus och gjorde aldrig något illa mot honom. När han var liten så gillade han Sportbilar osv. och han var, Trevlig, Blyg i början men sen längre fram typ, så börjar han bli social, hängiven, generös, och nån sa "Håll käften" eller andra ord Till honom så sa han alltid tbx. Hans pappa var chef på en bilfirma i Stockholm. Han gillade sin pappa och hans mamma när han vart äldre. En dag efter skolan när Linus hade klarat av Högskolan så var Linus ganska så Stolt över sig själv. Och Linus Gillade inte plugga så mycket fast han försökte alltid sitt bästa. Efter skolavslutningen så kom hans pappa och hämtade upp Linus i en helt ny bil, och när han gick till bilen och satt sig så sa hans pappa det är din bil Linus blev riktigt glad. en ny bil efter slutat Högskolan tänkte han mycket på. Detta tyckte Linus va jätte coolt, så Anders/pappa åkte till hans jobb för han sa att Linus skulle få en liten present för att han va så bra på sitt prov. Ner dem kom fram så låste pappa bilen och tog Linus i handen och sa, ¨nu ska du få en fin present av pappsen för du har varit så duktig¨. Så när dem kom fram till den stora dörren så höll pappa upp den åt mig så att jag kunde gå in. Då tog pappa min hand igen och satte den framför mina ögon och sa ¨du får inte kolla till jag säger att du får de¨. Så Linus gjorde som pappa sa då och blundade samt hade handen för ansiktet, så pappa tog mig till sitt skrivbord som var ganska högt så han satte mig i sin data stol för att jag skulle komma upp mer, så att jag såg. Efter att tag kommer pappa in i rummet med en sak som jag aldrig sätt förut. Det var en leksaksbil som han skulle ge till mig, en sak jag la märke till va att jag kände igen den det va exakt samma bil som pappa hade kört hit med fast in mini version. Det va den bästa presenten jag hade fått i hela mitt liv den var så cool, jag lekte med den i flera år i sträck men när jag blev 18 år gammal efter de så började han göra olagliga grejer typ som rån och bankrån osv. och hade jag en hel samling av dem gamla Ferrari och både gamla och nya modeller t.e.x Nissan Skyline R34, och en Audi RS5 som jag älskade som var så cool, jag älskade dem som sagt för dem va så coola och två av mina favoriter. och Linus är intresserad av sportbilar och alla dom slaks bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med servern är att hjälpa folk som är nya och skapa bra scenario och kanske arbeta som en polis eller något roligare jobb so finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att skapa roliga scenarion och sen att ha de roligt inne på servern och sen så kommer jag bjuda in alla mina vänner som kan spela med oss för destu mer spelare destu mer roligare kommer vi få inne på servern och sen så kommer jag ha de roligt inne på servern frö jag kommer göra så att alla kommer följa alla regler och sen så kommer jag göra så att alla kommer stanna inne på denna server för jag kommer göra servern till den bästa servern som finns för jag kommer göra denna server till den mest aktiva server. de är om jag skulle va polis och skulle åka på bankrån så kan bägge vinna ett scenario och inte bara jag för chansen kan båda vinna och då kan inte bara jag vinna för mans ak spela så att de blir lika eller vad man sak säga men alla kan vinna i ett scenario samtidigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och har är några exempel COPBAIT Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet, VDM vehicle deathmatch, RDM random deathmatch och jag kan många andra regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenhet inom RP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det var allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka