Nekad Linus13 | Beslut Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus13

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Ditt discord namn: Linus4508

Ditt Hex-ID: steam:110000118633a8f

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? Berdan

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fick det i samband med en bad då berdan tyckte jag gjorde fel i ett scenario

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt då jag inte var en stor faktor i scenariot. Jag blev bannad i samband med detta i 7 dagar men blev unbannad av 320 efter överklagan. Eftersom bannen var så lätthävd och jag uppenbarligen inte gjorde något som förtjänar åtgärdenra känner jag att dessa 2 varningarna e onödiga. Det jag gjorde i scenariot var att backa upp min vän genom att skjuta däck på motpartens bil. Jag började inte rikta först, sköt inte först samt att jag inte sköt för o döda utan endast skjutit mot däck. Ändå tyckte berdan att 2 krim varningar var rimligt när folk man själv hoppat på med klipp för värre saker endast fått en muntlig varning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick inte klipp, gissar att det finns i bevis material. Jag sitter i den svarta porschen INTE den gröna bilen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka