Inaktuell Linus13 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus13

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ditt discordnamn: Linus#4508

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff då jag har spelat på unive väldigt länge. Jag har haft lite upp och ner men nu e jag på den bra sidan av Unive och rpn. Jag har spelat på unive sedan november 2021 och haft väldigt roligt och känner att jag vill vara med och utveckla servern igen då jag gjort det innan när jag var staff. Jag tycker jag borde bli staff då jag är väldigt aktiv på Unive på både discord och ingame. Jag är trevlig, hårt arbetande och bra arbetsmoral och väldigt mycket staff erfarenheter då jag sedan tidigare vart staff i 49 dagar utan avbrott. Jag är även väldigt bra på att hantera hastiga och stressiga situationer Jag har stött på en hel del regelbrytare och folk som inte tar rpn seriöst och bara lallar t.ex folk som joinar endast för och försöra rpn för andra och nu har jag tröttnat på det och vill vara med och stoppa detta. Tycker även jag ska bli staff då jag har väldigt bra förståelse för folk och spelare. Mina tidigare erfarenheter som jag har som staff och servervakt tror jag skulle kunna ta mig långt i staff teamet. Jag avgick tidigare från staff då jag inte hade suget till att spela och slutade spela dator alls vilken gjorde att jag tog upp en onödig helper plats. Nu ansöker jag igen då jag e stensäker på att jag fortfarande har mina goda staff kunskaper inom mig och skulle vilja försöka på nytt då jag har fått tillbaka spel suget. Nu när jag även börjat spela igen att jag tänk tbx till helper tiderna och gjort mig väldigt sugen och hoppas på en till chans. Största anledningen till att jag ansöker igen är som sagt att jag fått tillbaka spel suget och hoppas på en till chans som staff men även för att jag brinner enormt för Unive och gjort sen jag börja spela. Unive är den servern jag spelat mest på unnder mina fivem timmar. Därför vill jag vara en större del av utveckligen av rpn och servern generellt. Jag tycker själv att jag gjorde ett bra jobb under min tid som staff. Jag var aktiv. gjorde mitt jobb, tog hand om området jag arbetade inom. Det är också en sak jag tycker är viktigt när man e staff att våga ta beslut och ha respekt för sig själv och tycka man gör ett bra jobb. Gör man det kan det boosta sin energi åt staff arbetet men även att man vågar ta mer och större beslut. Mycket viktigt tycker jag.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar 16-22
Helger 12-05 samma med lov

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan November 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare vart staff här på unive i 49 dagar vilket var en extremt rolig upplevelse och en väldigt väldigt rolig tid. Har väldigt mycket erfarenheter. Hur man t.ex bemöter folk support. Rimliga bans. Vad man kan göra för att förhinda folk från att göra om t.ex regelbrottet de gjort. Även bra på att lära folk vad som är rätt och fel i rpn och hur de kan förbättra.

kommandon som man använder som staff
/noclip [man går in i noclip)
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/setperm (id) (perm)[man setter en persons perms]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/specoff [man sluttar speca]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/banoffline (hexid) [man bannar någon som inte är i spelet]
/clearchat [man tar bort allt som har skrivits i chatten]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja, jobb är nog det ända området jag inte tror jag skulle klara av super bra då jag tycker det är ganska mycket att hålla koll på MEN jag är alltid redo för nya utmaningar och skulle kunna utmana mig själv.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka