Nekad Linus1234567864454554 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? hej.hej.hej.hej

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Nilo Nittimäki Och är 16 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Rolig,Skojig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Asså Menar ni vad jag ska ha för Framtids planer Så är de typ skaffa Nåt bra job Rpa bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om ni menar om de är bra eller dåligt så är rpn inte så bra alla åker typ 200 i stan o folk kör på folk o de o slåt för ingen anledning så jag tycker inte rpn Är så bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska vara rädd om dom siktar vapen eller nåt. Tror de e de ni menar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna En gång Jag hade inte Push to talk på så då när jag snacka med polarna på discord a då hörde ju alla mig o då sa ju dom de till staffs så då sa dom till mig så började jag använda det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait,rdm,vdm,Fearrp,Metagaming,combatlog,powergaming,suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på o rpa, så är jag Snäll i rp jag håller inte på så här hela tiden o skriker hål käften elle nåt, Också så följer jag alla trafik regler o sånt,

Nekad.
Anledning:
utveckla samtliga frågor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka