- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407793742/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Sandwall
Vad är ditt discord namn? Lenny#3456
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Karaktärsinformation (Namn, kön, och ålder på din karaktär): abdi andersson 35 år och är en man
- Karaktärsdrag /// abdis personlighetsdrag är att han är väldigt försiktig mot främmande personer. Efter att allt han har gått igenom är att han inte vill att det ska hända igen. abdi vill inget ont till andra personer han vilja att alla ska ha det bra.
- Karaktärsstory (en kort historisk bakgrund, drivkrafter samt mål med karaktären): Jag tror att det var någon gång i April. Men jag fick slut på det hela efter ett tag.
Jag städade hela huset en varm sommardag och hittade en 9mm i vardags bordet, eller ja min far hade en sådan och jag visste fan inte vad jag skulle ta mig till. Ja som ni kan tänka er så har min far lämnat mig alltså så finns han inte kvar.
Visst fan, för att få en liten bild av min berättelse så bodde vi i ett så kallade slumområde i las vegas. Ja som ni nu förstår så kunde inte jag bo kvar hemma längre.
Jag hade bara 2,5 månad kvar på utbildningen så jag bestämde mig för att fråga en polare ifall jag fick bo hos honom till jag var kvar med min utbildning. När min utbildning var klar så hade jag tyvärr ingen kontakt med min mor, då jag fick reda på att hon dog 5 dagar innan min utbildning vart klar. Jag och min polare var på väg till affären för att köpa lite mat och jag ser i backspegeln att det kommer en svart skåpbil upp mot förardörren och vevar ner passagerarrutan och riktar en mini uzi och jag tvärnitar och vänder för att skydda både mig och min polare. Men jag märker inte förens jag kommer hem och kollar mig själv i spegeln så ser jag att jag har en skottskada i högra bröstet och jag ta upp min mobil och ringer 911 och säger att det måste komma en ambulans till platsen för att hämta mig och ta mig till sjukhus.
3 månad senare vaknar jag upp och ser att det finns massor utav slangar som leder in i mig och jag får panik och drar i gång larmet så alla läkare kommer och börjar ge mig lugnande medicin men det funkar inte så jag drar av mig alla slangar och springer ner till närmaste taxi och säger en adress och taxin åker ditt jag går upp för dem långa trapporna för att hämta min polare och ser att han ligger och sover i sin säng. När jag vaknar upp på morgon så gör jag frukost till både mig och min polare, jag försöker få liv i honom och inser att han inte har någon puls,
Begravningen kommer och jag håller tal för min polare, efter talet så kommer han mamma och säger att det var ett jättefint tal jag gjorde och hon uppskattade det jag gjorde. Men jag pratade med taxi chefen adam och han ville anställa mig och så blev jag
taxi biträdande chef och han hade redan sökt ett nytt jobb så nu är jag taxi biträdande chef och inte han. Jag är nu 36 år gammal och söker jobb som aldrig förr, jag tar vilket jobb som helst bara.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på servern eftersom att jag känner att ni har en väldigt hög rp nivå på unive och vill spela hära
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker om erat koncept på servern. Typ som , olika gäng, poliser, ambulanser, mekonomen falck postnord m,m
Hur hittade du Unive? Jag hittade eran server via Cosmo_BT på twitch / tiktok
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag har som mål är att jag vill bygga upp min karaktär så mycket som möjligt, så jag kan börja jobba som mekonomen / polis / falck.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? försöka bli polis plus kommer göra videos / streams från servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Sandwall
Vad är ditt discord namn? Lenny#3456
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Karaktärsinformation (Namn, kön, och ålder på din karaktär): abdi andersson 35 år och är en man
- Karaktärsdrag /// abdis personlighetsdrag är att han är väldigt försiktig mot främmande personer. Efter att allt han har gått igenom är att han inte vill att det ska hända igen. abdi vill inget ont till andra personer han vilja att alla ska ha det bra.
- Karaktärsstory (en kort historisk bakgrund, drivkrafter samt mål med karaktären): Jag tror att det var någon gång i April. Men jag fick slut på det hela efter ett tag.
Jag städade hela huset en varm sommardag och hittade en 9mm i vardags bordet, eller ja min far hade en sådan och jag visste fan inte vad jag skulle ta mig till. Ja som ni kan tänka er så har min far lämnat mig alltså så finns han inte kvar.
Visst fan, för att få en liten bild av min berättelse så bodde vi i ett så kallade slumområde i las vegas. Ja som ni nu förstår så kunde inte jag bo kvar hemma längre.
Jag hade bara 2,5 månad kvar på utbildningen så jag bestämde mig för att fråga en polare ifall jag fick bo hos honom till jag var kvar med min utbildning. När min utbildning var klar så hade jag tyvärr ingen kontakt med min mor, då jag fick reda på att hon dog 5 dagar innan min utbildning vart klar. Jag och min polare var på väg till affären för att köpa lite mat och jag ser i backspegeln att det kommer en svart skåpbil upp mot förardörren och vevar ner passagerarrutan och riktar en mini uzi och jag tvärnitar och vänder för att skydda både mig och min polare. Men jag märker inte förens jag kommer hem och kollar mig själv i spegeln så ser jag att jag har en skottskada i högra bröstet och jag ta upp min mobil och ringer 911 och säger att det måste komma en ambulans till platsen för att hämta mig och ta mig till sjukhus.
3 månad senare vaknar jag upp och ser att det finns massor utav slangar som leder in i mig och jag får panik och drar i gång larmet så alla läkare kommer och börjar ge mig lugnande medicin men det funkar inte så jag drar av mig alla slangar och springer ner till närmaste taxi och säger en adress och taxin åker ditt jag går upp för dem långa trapporna för att hämta min polare och ser att han ligger och sover i sin säng. När jag vaknar upp på morgon så gör jag frukost till både mig och min polare, jag försöker få liv i honom och inser att han inte har någon puls,
Begravningen kommer och jag håller tal för min polare, efter talet så kommer han mamma och säger att det var ett jättefint tal jag gjorde och hon uppskattade det jag gjorde. Men jag pratade med taxi chefen adam och han ville anställa mig och så blev jag
taxi biträdande chef och han hade redan sökt ett nytt jobb så nu är jag taxi biträdande chef och inte han. Jag är nu 36 år gammal och söker jobb som aldrig förr, jag tar vilket jobb som helst bara.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på servern eftersom att jag känner att ni har en väldigt hög rp nivå på unive och vill spela hära
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker om erat koncept på servern. Typ som , olika gäng, poliser, ambulanser, mekonomen falck postnord m,m
Hur hittade du Unive? Jag hittade eran server via Cosmo_BT på twitch / tiktok
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag har som mål är att jag vill bygga upp min karaktär så mycket som möjligt, så jag kan börja jobba som mekonomen / polis / falck.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? försöka bli polis plus kommer göra videos / streams från servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte