- Meddelanden
- 129
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198440744335/
Vad är ditt namn i verkligheten? linus
Vad är ditt discord namn? wallaguy#0474
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2001
Berätta om din karaktär. Det som fick mig att ansöka till Medlemskap ansvarig är att det finns många människor som skulle gärna bli medlem men ingen Medlemskap ansvarig är online och läser dem. Jag tycker att det är för många människor som inte har möjligheten till att uppleva den riktiga RP världen i Unive. De som inte är Medlem kan t ex inte skriva i
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill ha mer ansvar över vad jag kan göra och vad andra kan göra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de är en bra server som e rolig att spela på och jag gillar unive för att de händer mycket hela tiden
Hur hittade du Unive? jag kollade på youtube och vart intresserad där ifrån
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara bilmekaniker
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba som mekonom
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.
Vad är ditt namn i verkligheten? linus
Vad är ditt discord namn? wallaguy#0474
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2001
Berätta om din karaktär. Det som fick mig att ansöka till Medlemskap ansvarig är att det finns många människor som skulle gärna bli medlem men ingen Medlemskap ansvarig är online och läser dem. Jag tycker att det är för många människor som inte har möjligheten till att uppleva den riktiga RP världen i Unive. De som inte är Medlem kan t ex inte skriva i
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill ha mer ansvar över vad jag kan göra och vad andra kan göra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de är en bra server som e rolig att spela på och jag gillar unive för att de händer mycket hela tiden
Hur hittade du Unive? jag kollade på youtube och vart intresserad där ifrån
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara bilmekaniker
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba som mekonom
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.