Accepterad linus12344321 | Ban överklagan [Vovis_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lojtan

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198440744335/

Ditt Hex-ID: 11000010000000d

Vad är din discord tagg? wallakebbab#0474

Vem var det som bannade dig? vovis

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för :rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ärligt inte för vovis syn var de så att han såg säkert att de var fyra grabbar som slåss som ett vanligt bråk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände var att jag prata med en kille då kommer de två kilalr i en bil dom kör in i min bil helt vdm och dom gör de 3 gånger till så jag vart sur och do hoppar jag ur bilen och tomten i den bilen kommer och slår mig jag hoppar in i min bil och ska ställa in den i mitt garage och då kör dom in i mig en gång då ochså och sen kommer båda och slår mig och drar i bilen sen kommer de tillbaks o kör över mig 12 gånger fram o till backs sen börja dom slå mig då slår jag så klart till baks vilket jag har rätt till

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de tycker jag om han hade sätt allt så hade han inte bannat mig o banna dom och varför de var felaktigt är för dom vdma mig och rdma mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit perm bannad för streamsnipe förr men jag streamsnipa inte så jag fick unbann o sen små banns o skit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Tänk att nästa gång skicka en report istället för att ta saken i egna händer så att det kan ske ett missförstånd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka