Nekad linus12344321 | Ansökan till Servervakt - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lojtan

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad heter du på discord? potatisplokaren#0474

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. minst 3 timmar om dagaen ibland mindre om man gör nå men runt där o mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? sammanlagt 1 år typ men har fått indragen o skit men nu jävlar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad många gånger men inte nu på ett tag för jag är mer säriös och vet inte hur man visar o sånt men har haft många banns

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har upp gift att säga åt o kicka lallare mest men sen om de upprepas att de är samma person som lallar då kan man banna han eller om de är ett grovt regelbrott

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vil bli servervakt för jag vill inte ha lallare runt mig som förstör jag kommer inte banna varje person direkt men kommer kicka o ge varningar innan ban ocg vid störe brott ban o sen supprot o sen göra unive til en bättre plats o sen vill jag inte bli nå mer en servervakt så jag ser servervakt som de som passar mig bäst

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att använda servervakts kommands i scinarion typ som /toggle id så man ser vart alla är och sen /revive så fort man dör i ett scinario eller kicka en om man är nära o dö o sen de kommands jag kan är /revive /bann sen id /toggle id /toggle name /kcik id

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka