- Meddelanden
- 129
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? linus
Vad heter du på discord? wallakebbab#0474
Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. 4-7 timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad många gånger men inte nu på ett tag för jag är mer säriös och vet inte hur man visar o sånt men har haft många banns men inte fått de nu på ett tag för jag rpar söriöst ocg de jag menar me säriöst för jag har blivit kriminell igen o köpt upp gäng jag har varit krim många gånger förr men nu har jag inte blvivt bannad på länge för jag tar rpa till 100 procent
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgift att kicka/banna bror på vad de är men att göra platser me mycket folk att få bort alla lallare o dom som förstör från platsen så unive bli bättre plats och lallar fri och sen jobbar jag på blåljus o då märker man som mäst att man kanske skulle vara servervakt o sen de jag kommer göra som uppgift som servervakt de är o banna folk som inte ska vara här o först kcika dem o sen om de är större regel brott bannar jag dem o sen tar kontakt me staff teamet
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att känna lite på hur de är för staffs inte alls samma sak men ni fattar o sen tar jag rp till 100 procent de är typ de enda spel jag spelar nu o vill hjälpa er me lallare o sånna som inte ska va på servern o sen vet jag vilka man ska banna o inte jag kan alla kommandon o jag kan de utanproblem så vill prova på servervakt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att du använder typ toggle id i scinarion för att se vart alla är o sen som jag är då kriminell och om vi säger att jag inte har nå skott o dom kommer mot mig o sjkuter då /kickar jag dom eller /svbann på dom eller om jag kommer dö och bannar eller kickar de är sv vakt abuse
alla kommands jag kan är /revive id /toggle id /togglename /kick id /bann id och de sätt abuse kan komma på i servervakt är att använda kommands i scinarion de är ett förslag jag har lite jobbigt o skriva men hoppas de duger
Vad heter du på discord? wallakebbab#0474
Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. 4-7 timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad många gånger men inte nu på ett tag för jag är mer säriös och vet inte hur man visar o sånt men har haft många banns men inte fått de nu på ett tag för jag rpar söriöst ocg de jag menar me säriöst för jag har blivit kriminell igen o köpt upp gäng jag har varit krim många gånger förr men nu har jag inte blvivt bannad på länge för jag tar rpa till 100 procent
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgift att kicka/banna bror på vad de är men att göra platser me mycket folk att få bort alla lallare o dom som förstör från platsen så unive bli bättre plats och lallar fri och sen jobbar jag på blåljus o då märker man som mäst att man kanske skulle vara servervakt o sen de jag kommer göra som uppgift som servervakt de är o banna folk som inte ska vara här o först kcika dem o sen om de är större regel brott bannar jag dem o sen tar kontakt me staff teamet
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att känna lite på hur de är för staffs inte alls samma sak men ni fattar o sen tar jag rp till 100 procent de är typ de enda spel jag spelar nu o vill hjälpa er me lallare o sånna som inte ska va på servern o sen vet jag vilka man ska banna o inte jag kan alla kommandon o jag kan de utanproblem så vill prova på servervakt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att du använder typ toggle id i scinarion för att se vart alla är o sen som jag är då kriminell och om vi säger att jag inte har nå skott o dom kommer mot mig o sjkuter då /kickar jag dom eller /svbann på dom eller om jag kommer dö och bannar eller kickar de är sv vakt abuse
alla kommands jag kan är /revive id /toggle id /togglename /kick id /bann id och de sätt abuse kan komma på i servervakt är att använda kommands i scinarion de är ett förslag jag har lite jobbigt o skriva men hoppas de duger