Accepterad Linus11111 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus11111

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369421967/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linus#4508

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Svensson och är 26 år gammal från Sverige. Mohammed är 180 lång. Mohammed föddes i en väldigt fattig familj i ett fattigt område nere i Malmö. Mohammed bodde med hans mamma, syster och lillebror. Mohammeds familj blev vräkta ur sin lägenhet och hade det väldigt tufft efter det. Nu är Mohammed 26 år gammal och fortfarande hemlös. Mohammeds intressen när han var liten var att bli Polis eller fotbolls proffs. Tyvärr gick det snett och han blev hemlös istället. Mohammed är ganska känslosam och brukar vara väldigt ledsen. Mohammed kan vara lite busig av sig och sno saker för att tjäna pengar eftersom han är ganska fattig. Han brukar sitta på kvällarna och fälla en tår eftersom han tänker på sin pappa som dog när han var liten. Mohammeds mål i livet är att göra sin familj stolt och få dem tak över huvudet och mat på bordet, men framförallt göra sin Pappa i himlen stolt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag har väldigt hög kvalitet av RP, gör väldigt bra scenarios. Är väldigt aktiv och rolig. När jag spelar har jag noll tolerans för rulebrakers och brukar rapportera dem. Jag har läst reglerna och kan basic fivem regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tittat på väldigt mycket hightlights från Unive och tittar väldigt mycket på Unive streamers och det har gett mig väldigt mycket inspiration. Tycker det är väldigt roligt med hög kvalitet RP och mycket spelare på servern.

Hur hittade du Unive? Jag har tittar på många Unive streamers och Unive highlights

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är oftast att köpa fina, snabba och dyra bilar och antingen göra om dem eller sälja vidare. Brukar också bara ta det lungt och prata och lära känna folket och skaffa vänner på servern jag spelar på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att tjäna pengar och köpa fina, snabba och dyra bilar. Och lära känna folk och skaffa vänner på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag slutade nyss spela på den servern jag spelade på mest.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka