Accepterad Linus11 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linus11

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? L1nuz

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Andersson, 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, genuin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oscar är en 20 årig snäll kille som älskar bilar och har gjort ända sen han var liten. Oscars bil intresse började när han var 7 år gammal och hans pappa tog med honom till elima där han såg en blå nissan gtr som han älskade efter det har han älskat bilar och hans drömbil är självklart en blå nissan gtr. Oscar har haft 3 epor som han grejat med en del under de 3 åren så han kan en grej eller två så nu är hans mål att börja jobba på falk eller mekonomen och tjäna ihop pengar för att sedan starta sin egna mekaniker firma eller en bil säljar firma då han aldrig haft till räckligt bra betyg i skolan för att skaffa sig ett bättre jobb och hans mål är ju att tjäna så han kan köpa sig en blå nissan gtr i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög rp nivå t.ex att jag rpar mitt bästa så kanske folk tar efter mig. Jag kan även bidra med att skapa roliga scenarion som är roliga för båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha kul och inte vinna scenarion. Man gör det roligt för båda parter och bara för sin egna vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag, jag fick en ban som jag såg över och tog lärdom av och gjorde aldrig om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= random death match att man dödar någon utan en anledning eller grund läggande scenario. Vdm= vehicle death match att man kör på folk och använder bil som vapen. C Log= combat loging att man lämnar i mitten av ett scenario för att t.ex. inte bli tagen av polisen eller av kriminella.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka