Nekad linus0606 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zenz1565

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054200891/

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad är din discord tagg? zenz%1565

Vem var det som bannade dig? 1.Rajan

Hur lång tid var din ban? 14dagar nu 7 kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 576ead8524566fd6e207f0f0378c57db.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för jag va vid torget och knivhögg en kille för han jagade mig med ett baseboll trä

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid torget råkade köra på en kille sa förlåt till han och gav han plåster sedan fick han ngt psykbrott och började jaga mig jag hoppade in i min bil och åkte iväg 10min senare jag drog t torget igen och då va han där jag hoppade ut ur bilen han började jaga mig med sitt baseboll trä jag drog fram min kniv högg han en gång i magen (han dog inte) sedan b lev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. okej rdm saken är ju kanske lite fel medans krim utan krim kan va en annan fema saken e den jag antar att jag precis hadde blivt av med min krim och jag inte hadde sätt det det var derför det stog krim utan krim jag var helt omedveten om att jag hadde blivit av med den och o jag hadde sett det så hadde jag inte gjort som jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jo dom har vartit bra och rättvisa förstycker man ju alltid att dom är fel med sedan när man tänker på det så inser man sitt fel men jag tycker att dom andra har varit rättvisa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? japp absolut men mitt beslut var att få stopp på han för han jagade ju mig med sitt baseboll trä jag hadde inte tänkt att döda han jag ville bara hugga han så han skulle lägga sig ner och sluta spinga efter mig (kan vara så att jag råkade miss klicka så jag hög en annan men det var inte alls med mening

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp 1. jag ska kolla om jag blivit av med en roll 2. ska inte bara hugga ngn men kniv på öppen gata

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp vore super kul om jag kunde gå in på unive finns inget att spela ATM har fan piss tråkigt så vill gärna komma in på unive har värkligen lagt ner min tid på detta så vore snällt om ni tog denna överklagan seriöst :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka