Accepterad linus0606 | Ban Överklagan [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zenz1565

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054200891/

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad är din discord tagg? zenz#1565

Vem var det som bannade dig? rozin

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 74a2aa5dee0050ec73a2f761d1281ee6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för jag körde ut från torget och blev på körd av en jävla import bil som kör i 10000000km/h och jag valde att inte skriva en /sme på det men jag skrev i VC medans han i import bilen bara sparng därifrån utanngt ocyh så klart hans bil hände det inget med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde ut från torget med min bil och blev på kör av en bil i 700km/h (ni på unive pratar mycket om att man ska tänka lågiskt och att man ska göra som man skulle gjort irl då har jag en fråga hur tänker ni med import bilarna som går i flera hundra km/h tycker det är helt sjukt och det är just därför jag väljer att köra runt i en bil som går i 275km/h

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig och lite rätt ja ni har rätt jag skrev inte en /sme men jag pratade in game och skrek Ajjjjjjjjjj men jag har bli så jävla trött på att rpa på dom där import bilarna händer hela tiden att man bilar påkörd av dom inte ens roligt att rpa om det är så har minnst spenderat 100K på rep kit för import bilarana kör på en jag vet att jag gjorde ett fel med att inte rpa på skadan genom /sme jag har lärt mig idag att jag ska göra det oavsätt vad men jag blev bara så hima trött på import bilarna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket bra ( KAN DU VA SNÄLL OCH SICKA KLIPP PÅ HÄNDELSEN TILL MIG PÅ DC zenz#1565)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha skrivit en /sme men jag blev å trött på alla importer så jag pallade inte men som du såg så han som körde import bilen bara sparng iväg utan ngt och hans bil fick inte en repa

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp rpa mer på skador och att hata importer mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men pallar fan inte va bannad vill ba in o lira lite

RP:a bättre på skador, använd dig mer av /me och /sme.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka