Nekad linus0606 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zenz1565

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054200891/

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad är din discord tagg? janneskorvkiosk#1565

Vem var det som bannade dig? 1.rajan

Hur lång tid var din ban? 17 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: edd3ccc9ede7aa12c020bb2a1a934012.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för jag högg en snubbe men kniv för han försökte slå mig med baseboll trä

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vi troget en kille börja hetsa mot mig han drar baseboll trä på mig och då tar jag fram min kniv för att försvara mig mot han det var absolut inte mening att hugga andra grabben för den trackades bara in på han men jag hadde inga planer på att döda han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för han drog baseboll trä på mig och jag försökte försvara mig från han genom att hugga han så jag kan sätta mig i min bil och de där krim utan krim roll jag har varit borta i typ 1 vecka nu så antar att dem har tagit bort min krim om du kollar så har jag donator+++

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde låtit han döda mig men sitt trä

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att jag ba ska låta folk döda mig och att jag ska kolla noga om jag blitt av me min krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Läs på reglerna, Krim utan krimroll är något som är ganska grovt. Du måste ha krim rollen för utföra kriminella handlingar

Tillbaka