Accepterad JUHTON | Medlem ansökning [kneno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JUHTON

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? JUHTON

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Örjan Larsson 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll och cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Örjan Larsson, född 2000-12-10. Han flyttade till staden efter att hans familj var med om en hemsk bilolycka och han ville börja om i sitt liv. Han har alltid drömt om att bli polis, han är seriös och disciplinerad. Han är lojal och han ger aldrig upp. Jag gör också så att det blir en bra stämning och bidrar med realistisk RP. Örjan är även intresserad av bilar och drömmer om ett stort garage med alla hans drömbilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en realistiskt, genomtänkt och seriös RP till servern. Jag kan också ge detaljerad interaktioner. Jag har spelat Unive lite till och från, men sen blev jag hackad men nu är jag tillbaks och är mer än taggad att köra igen. Jag kommer att hålla fokus på karaktärsutveckling och att bidra med realistisk RP. Jag är också duktig på att improvisera och hålla RP levande utan att det känns för repetitivt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett rollspelsscenario innebär att du är beredd att förlora, misslyckas eller hamna i underläge om det gynnar berättelsen eller skapar ett mer realistiskt, dynamiskt och engagerande rollspel för alla inblandade.
Exempel:
Du spelar en rånare som försöker fly från polisen. Istället för att alltid försöka vinna eller undvika att bli tagen, låter du dig gripas om det känns rimligt vilket ger polisen en chans att spela ut sitt rollspel också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång när jag började spela för något år sedan, jag råkade säga till min kompis "min gubbe dör" och jag blev nog bannad i någon timme eller något, jag kommer inte riktigt ihåg men annars har jag inte gjort något och samma misstag kommer ALDRIG att hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Genomtänkt karaktär och röstmatchning. Du måste skapa en unik, välgenomtänkt karaktär med bakgrundshistoria, det räcker inte att bara “lalla runt” eller spela dig själv. Karaktärens röst bör stämma överens med vem du spelar t.ex. är det inte acceptabelt att spela en vuxen man med en ljus röst eller vice versa. 2. 2. Ingame OOC (Out Of Character) är förbjudet. Att prata om saker som hör till verkliga livet, Discord eller andra OOC‑saker ingame är inte tillåtet. All OOC‑kommunikation ska ske i avsedd kanal.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag kommer inte på något mer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka