Accepterad linus sandberg | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? linus sandberg

Vad är ditt discord namn? zenz1565

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: leif larsson 45år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart omtänksam rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leif och är upfödd i sandy, med sin mamma och pappa, När Leif var liten misshandlade hans pappa hans mamma och därför så tog Leifs mamma han o drog till storstan, När dem hade bott där blev Leifs mamma sjuk och han behövde skaffa ett jobb för att försörja henne, Så leif söker till vissa jobb och börjar gå på intervuer men det går inte så bra, Så istället gick han till en barndomsvän som bodde i förorten och höll på med droger fick Leif reda på efter ett tag, Och hans vän som Heter Cole, Ville att han skulle göra jobb åt honom och han fick pengar därefter, Så han började göra en massa jobb och han kunde försörja sin morsa och forsätta jobba på gatan. Men leif vet ej om han verkligen vill följa denna vägen och funderar på att ändra sitt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? lära andra ha roligt och göra serven till en bättre plats att rpa på

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver gå som vinnare i ett senario tex om man vore krim och blev kidnappad ska man inte alltid försöka fly utan kan vara kvar så det blir ett roligt scenario tex om dina gäng kompisar ska fria dig osv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag tex suntförnuft men jag har lärt mig av mina misstag och ska nu ta det på en seriös nivå

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? dm rdm cop bait och dom är när man kör på folk, när man dödar utan anledning och när man försöker få polisen att jaga en

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag e riktigt taggad på att lira på unive nu i framtiden

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka