Accepterad linus sandberg | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054200891/

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad är din discord tagg? zenz1565

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: 37ab308bdfd73011727f2a3b2e036eaf.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ? För att jag hade dött i en skottlåsning och då tog jag det dumma beslutet att sicka en GPS när jag låg död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade varit i en skott senario och då blev jag helt slaktad av någon grabb och sedan låg jag död och sickade en ping i sms efter dom hade dragit så sickade inte när dom var där men det ger mig fortfarande inte rätten till att sicka det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rätt inget jag kan säga emot erkänner att jag gjort felet och kommer inte sitta här och skriva att jag inte har gjort det för jag har gjort det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket bra och rätt skulle jag säga som dom alltid är jag har en del bans vilket jag inte kan säga emot. Men dom bansen är mycket från när man var en liten (skitunge) 2021-2023 vilket ni säkert kan kolla upp om ni vill det.
några saker jag har blivit bannad för
-suntförnuft
-powergaming
-rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja till 100% jag kunde gjort annorlunda Men som sakt jag vart helt slaktad av en grabb vete fan om han hade fusk eller något sådant men från min pov ser det riktigt sus ut vill jag bara tilllägga. Men anlednigen varför jag valde att sicka den prion var inte för att (mina grabbar) skulle komma och döda dom utan det var att jag bara inte palla ligga död där och vänta extremt länge då jag låg på ett ganska svårt ställe att hitta mig. Men som sagt det ger mig fortfarande inte anledning till att sicka den pingen utan jag ska bara vänte som man ska göra enligt reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp absolut jag kunde legat kvar och hoppats att någon kom och hämta mig men som sagt man vill ju kunna lira med sina kompisar och inte ligga död så det var ju derför jag gjorde det. Men nu i framtiden kommer jag se till att aldrig sicka prio när jag är död eller medvetslös.

Lärt mig följande
- sicka inte gps eller prio när man ligger död

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp vill även säga att jag inte försöker skylla bort mig utan jag erkänner det jag har gjort till 1000% Tänker att jag länkar klippet på han jag tyckte va lite sus ifall ni vill ha det https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/kbzAtRHArSg18LsTd?invite=cr-MSxwcnIsMTQ0MDg4MDA

man kan ju inte sicka in 2 saker på forumet inom 24 timmar så vet ej hur jag ska hinna med en beslut överklagan som jag gärna hade velat sicka in. skulle ni kunna låta mig sicka in en ändå även fast det har överstigit 48h som man har på sig med en beslutöverklagan skulle verkligen uppskattas. skriv gärna om det går där nere

Nej du kommer tyvärr inte hinna med en beslutsöverklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka