Accepterad Linus Rydin | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legge3198

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242056286/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c66925e

Vad är din discord tagg? Legge#3198

Vem var det som bannade dig? Empa

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230122_130609.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag frarrp sönder och om jag hadde varit staff hadde jag också bannat för det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börja med att jag va på vianor och sen kom en grabb o lalla på vianor så jag sa att han skulle dra men han lysna inte så jag tog upp baseboll trä o ch han börja slå mig och sen så sprang han och jag sprang efter och han sprang in i tunen under piren och sköt mot mig och jag fearrpa och rpa på skador och slåg han med baseboll trä och han tog mig och sen döda jag han me baseboll trä.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag sa en sak till en staff som jag ångrar att jag sa och powergema

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fearrpa och tagit upp händerna och rpat rädd

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja men sak inte fearrpa och om någon har pistol mott dig ska du rpa rädd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka