Nekad linus. | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? djlinus1233

Vad är ditt namn i verkligheten? linus lindahl

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är flingan#5936

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär födes 2000 han levde ett bra liv med sin familj sen skulle han åka till england sen krokade han med sin familj i bilen hans familj dog men han överlevde. Sen gick han åkte han till sverige helt ensam han hittade en väst och en mask och några skor sen blev han hemlös och inte hade några pengar han fick lite pengar av folk han köpte en mobil och börja jobba som en fiskare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill göra det roligare och roligare för mig och andra jag vill kunna få mer pengar och ha de kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill vara på unive för jag har sett på twitch och jag tycker att det såg roligt och mina kompisar tycker att jag ska joina den sen joina jag den och tyckte att de var roligt.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive att min kompisar från andra survrar säger att jag ska joina unive och sen joinade jag den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få en bra bil och att ha de kul och få mycket pengar och att joina en mafia och ha de kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta många vänner att spela med och ha de kul. Och ha ett job eller joina en mafia och bara ha de kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte så mycket på andra srvrar men om jag har tråkigt så spelar jag mycket rp men ska spela mycket på unvive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka