Nekad Linus Mårtensson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mårtenssonzz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? martenssonzlack

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Linus Mårtensson 2005/02/09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Lyssnar, Trevlig, Mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i Malmö. Jag blev döpt till Linus och så började mitt liv min pappa dog när han var 50år av canser, och min mamma dog när jag var 18år. Jag började må dåligt och började med droger nör jag fyllde 20år. Då förendrades mitt liv helt. Jag kunde inte sova på nätterna och de blev jobbigare och jobbigare. Sedan sökte jag hjälp hos SOC när jag var 25år gammal, Då slutade jag med droger och började jobba på mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en social och seriös rollspelsstil där fokus ligger på att skapa engagerande och trovärdigt RP tillsammans med andra. Mitt mål är att alla inblandade ska känna sig delaktiga och uppskatta scenariot, oavsett vilken sida de spelar på. Jag sätter andras upplevelse i första hand och strävar efter att alltid spela för helheten – inte bara min egen vinst. Genom att bygga upp långa, välspelade scenarion vill jag skapa ett djup i RP:t som gynnar både polis och civila. Jag tror på samarbete, respekt och att lyfta varandra – och vill vara en positiv kraft i staden, både i och utanför uniform.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Yes, det menas med att om du gör ett senario ska det vara rättvist för både sidor, samt att det ska vara kul för både sidor. det ska ej va planerat och så det går på meta men man ska använda en bra rp så det blir roligt för både sidor

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att du använder ditt fordon som ett vapen, RDM du dödar någon utan anledning, PWG de är när du krockar och inte rpar på skadorna man ska skriva tex /me eller säga aj.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka