Nekad Linus Lekland | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nkan

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198961366717/

Ditt Hex-ID: 11000013bab96bd

Vad är din discord tagg? maxhamburgare

Vem var det som bannade dig? Merov

Bild på banmeddelande: View attachment bild_2023-12-05_191915005.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag landade min helikopter på Sjukhusets tak:)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta en återställnings intervju på Sjukvården, Då tog jag min helikopter ditt, och tänkte det är ju bara han som ska ta min återanställning som e vaken och kan ta den så jag landar på taket tänker inte vidare på det och landar, Sedan så möter jag upp med han som skulle ta återställningsintervjuen och vi går ner för trappan för att komma till dörren t kontoret sedan efter det så fick jag en ban på 5dagar för jag landa min heli på sjukans tak..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut denna var inte Felaktig, allt var mitt fel ville inte vända tillbaka för att åka och hämta en bil då vi bor i Sandy och det tar mer tid, Och då väljer jag och landa där utan att fråga om tillstånd.. Och jag ville inte landa ner på marken för då skulle jag också har blivit bannad för det!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer icke ihåg några förutom denna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ringt och frågat om tillstånd eller bara vänt tillbaka och åka till huset för att hämta en Bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag 110% att jag har lärt mig något.
Jag kommer tänka mig efter om detta är Suntförnuft eller inte i framtiden!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aboslut till 100%

Nekad, du får vänta ut denna då du även meta och ljög i support.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka