Accepterad Linus Lekland | Ban Överklagan (L1am.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nkan

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198961366717/

Ditt Hex-ID: 11000013bab96bd

Vad är din discord tagg? rack.x2a

Vem var det som bannade dig? L1am

Bild på banmeddelande: bild_2024-01-28_220916372.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde 130-150km/h i staden påväg till ett prio?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade åkt runt i staden för jag inte hade något och göra, Sedan får jag ett prio av en i klubben så åker jag på det sen blir jag bannad för "Åker olagligt i stan"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt jag tycker att det inte är mitt fel? Jag åker till ett prio, inte som att jag ska rulla i 80km/h i staden, Ne jag lär ju få åka hur snabbt jag vill till ett prio, ser aldrig folk bli bannade för detta. Så de e inte mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer icke ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt ingenting då jag åkte på ett prio 🤷‍♂️

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antar att jag ska ta det mer försiktigt i staden när jag ska till ett prio! :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Mhm

@L1am321

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka