Inaktuell Linus Karlsson. | Medlem ansökning[Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linus Karlsson.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LinusKarlsson06/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linus Karlsson #3384

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Linus Karlsson 21år gammal, född med min familj. Redan som liten så har min pappa drivit eget företag med inom bil industrin och jag har alltid varit intresserad och hjälpt han med bilar, de vill säga skruva på dom och testköra dom. Sen fyllde jag 11 år och min pappa dog, jag blev helt förstörd och ville inte ens kolla på en bil längre! Detta ledde till att jag hittade nya polare och började redan då som 11åring snatta godis på en kiosk i närheten. Detta resulterade med att vi gjorde grövre och grövre brott så som att sno cyklar och mopeder. Dagen jag fyllde 21 så var vårat umgänge ofta i bråk vi gick ut för att fira mig. Som vanligt hamnade en polare i bråk och de skulle "prata" utanför klubben. När vi sedan letade efter honom så var han borta... Så nu står jag här med en polare som blivit mördad och vill ha hämd!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en person med väldigt hög mognad och har en hög rp nivå.
Jag vill även kunna utveckla min rp och vill därför bli medlem på denna server då det känns rätt svårt att höja den utan att bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom jag tycker det är en väldigt bra server med många olika möjligheter och bra och snälla staffs som gärna hjälper till! Detta gillar jag även för att de är många värklighets baserade saker så som bilar och lagar osv!

Hur hittade du Unive? Youtube, på ägare Phillip320 youtube kanal och är bekant med några som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att få en sån bra och hög rp som möjligt på Unive så jag som rpare utvecklas och även att jag kan rp bra med andra i olika senarion och händelser!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba på olika jobb och testa på mycket och försöka få en sån hög rp nivå som möjligt inom de yrken jag vill arbeta inom!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har spelat på nätveket innan men spelar inte där längre!

Tillbaka