Linus Karlsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus Karlsson.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Linus Karlsson

Hur gammal är du? 14 född 2006

Hur många timmar har du på Fivem? 135h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli anställd där men eftersom det inte fanns någon chef där så tyckte jag att det verkade intressant egentligen kvittar det om jag blir chef eller bara anställd men jag skulle tyckt det skulle vart kul och testa på något nytt och kunna driva eget företag!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef över Falck och varit Biträdande chef över Mekonomen och jobbat väldigt mycket på båda ställena så jag kan allt innom jobbet med fakturor hur man anställer folk och bara rent överlag vet hur jobbet fungerar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som är intresserad av bilar och gillar att meka med bilar. Jag är född år 2000 och är alltså 20bast gammal. Jag är även väldigt snäll och trevlig och är duktig på att prata med människor, jag är oftast snäll om någon är snäll mot mig så är jag alltid trevlig och vänlig tillbaka. Jag lever inte ett kriminellt liv förutom att jag kanske inte är super noga med alla trafikregler alltid, ibland sladda osv men de är det enda olagliga jag håller på med ungefär. Och slutligen så är jag en kille på 189cm och ganska kraftig och äger lite bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 6 - 8 timmar på vardagar och betydligt längre på helger som kanske allt emellan 8 till 15 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är självklart, jag tycker de är riktigt kul att spela nu men jag skulle tyckt att det skulle vart ännu roligare att testa på att vara chef. Som sagt som jag skrev innan så tycker jag att de skulle vart kul att testa på något nytt!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope

Har du läst våra Regler? Japp!

Tack för din ansökan! Just nu har vi redan en chef på Mekonomen! Kolla gärna discord efter lediga positioner!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka