Nekad Linus Karlsson | Chef-jobb ansökan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus Karlsson.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Användarnamn: Linus Karlsson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Linus Karlsson

Hur gammal är du? 14år född år 2006

Hur många timmar har du på Fivem? 25 - 30 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har hört mycket bra om autoexperten och jag är sugen på att testa på att göra något nytt ist för att vara anställd vilket jag tycker är kul men jag är som sagt sugen på att testa något nytt och att vara chef över Autoexperten skulle varit riktigt kul eftersom jag är bil intresserad och intresserad av motorer och allt som mullrar och ryker ungefär! Och en kort sammanfattning varför jag just vill bli chef över Autoexperten är som sagt för jag har hört att de är mycket kul och att jag är bilintresserad och att jag vill testa på något lite nytt osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit biträdande chef över Mekonomen så har lite erfarenheter innom chef grejer eller vad man ska säga ;). Men iaf jag har lite erfaren heter eftersom jag har varit anställd där tidigare så jag vet ungefär hur de funkar att jobba där, men själva chef jobbet så kan jag rätt mycket eftersom jag hade ganska mycket frihet när jag var biträdande chef över Mekonomen eftersom min chef inte var super aktiv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som är intresserad av bilar och gillar att meka med bilar. Jag är född år 2000 och är alltså 20bast gammal. Jag är även väldigt snäll och trevlig och är duktig på att prata med människor, jag är oftast snäll om någon är snäll mot mig så är jag alltid trevlig och vänlig tillbaka. Jag lever inte ett kriminellt liv förutom att jag kanske inte är super noga med alla trafikregler alltid, ibland sladda osv men de är det enda olagliga jag håller på med ungefär. Och slutligen så är jag en kille på 189cm och ganska kraftig och äger lite bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär emellan 15 - 22 på vardagar som det ser ut nu med skolan och allt osv.
Helger så är jag mer aktiv när man är ledig från skolan så då är det kanske emellan 12 - 00 så helger blir det rätt mycket rpande´ om det inte är några andra planer i vägen satt säga.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är självklart, jag tycker de är riktigt kul att spela nu men jag skulle tyckt att det skulle vart ännu roligare att testa på att vara chef. Som sagt som jag skrev innan så tycker jag att de skulle vart kul att testa på något nytt!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Svar nej.

Har du läst våra Regler? Självfallet, Mvh Linus!

Vidare till muntlig intervju.
Intervjun ska ske innan dagens slut, annars blir ansökan automatiskt nekad.
Fredag, 20 nov.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka