Linus Karlsson.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Linus Karlsson
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Flaskans Bror Från Sörbyn
Vad är din discord tagg? #3384
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slås på gz
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen anning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade och körde post en helt vanlig dag tills det tills servern stängdes av helt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de är en felaktig ban jag vet inte vad jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de misstog mig med en annan person
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej vet ej vad jag gjorde fel
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Flaskans Bror Från Sörbyn
Vad är din discord tagg? #3384
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slås på gz
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen anning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade och körde post en helt vanlig dag tills det tills servern stängdes av helt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de är en felaktig ban jag vet inte vad jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja de misstog mig med en annan person
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej vet ej vad jag gjorde fel
Har du läst våra regler? Ja