Accepterad Linus Karlsson | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus Karlsson.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Användarnamn: Linus Karlsson

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Flaskans Bror Från Sörbyn

Vad är din discord tagg? #3384

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag körde mot alla rödljus i nästan 150 i stan om inte mer och sladdade inne på mekonomen vilket kanske inte är att spela utifrån suntförnuft och jag förstår varför de valde och banna mig från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade prcis köpt en ny bil och var ute och testade den hur snabb den va osv, jag åkte runt i stan och testade bilen och körde väldigt fort och tänkte inte på att stanna vid rödljus och att inte köra i orealistiska hastigheter så de gick rätt snabbt och orealistiskt. Därefter så skulle jag möta en polare på Mekonomen sen så åkte jag dit och in på Mekonomen och träffade han och sladdade där inne vilket jag tänker på nu i efterhand är väldigt dumt. därefter så åkte jag runt en liten stund efter i stan sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ber om ursäkt för de och de ska inte upprepas, jag har fullförståelse till varför han valde till att banlysa mig från servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag har haft tre och de var längesedan så jag kommer inte riktigt ihåg förutom att vi åkte två st på en voi och jag har lärt mig att spela uteftersom vad jag skulle kunna gör i verkligheten och vad som inte går att göra irl, vilket jag inte tänkte på i detta fallet när jag körde som jag körde inne i staden, detta ska inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna tänkt på om detta verklige är så realistiskt om de jag gjorde och om en falk arbetare skulle åkt in på mekonomen och sladda helt plötlisgt är inte specielt mänskilgt eller vad man nu ska säga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på om det jag gör verkligen är mänskligt de jag gör och tänka på vad jag gör och inte gör, jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta och de ska inte upprepas. Mvh Linus!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka