Accepterad Linus Karlsson | Ban överklagan [L1ghtzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linus Karlsson.

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Användarnamn: Linus Karlsson

Länk till din steam profil: https://s.team/p/cbrt-wfvj/qhpnhdww

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Flaskans Bror Från Sörbyn

Vad är din discord tagg? #3384

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad för fail rp och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig eftersom dom trodde jag stod afk då eftersom det inte så var fallet elle till viss del eftersom klockan var rätt sent och jag var trött så jag somnade medans jag spelade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag blev nedslagen på en green zone ( Mekonomen) och klockan var 3:30 och de var bara jag i tjänst för Mekonomen då och jag log medvetslös och väntade på att respawna eftersom ingen kunde köra mig till sjukhuset, då satt jag å vänta 20 min. Men under dess 20 minuter så råkade jag somna ( irl ) och jag låg kvar där tills jag blev banad och jag tror att ni trodde att jag försökte stå afk och tjäna pengar men så är inte fallet. mvh

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog ett missförstond emellan mig och hen som bana mig eftersom jag tror att hen trodde att jag stog afk och försökte tjäna pengar men att det inte var meningen att stå afk eftersom jag råkade sommna. Så det är varken en felaktig ban eller en rätt ban i mina tankar men sen får ni avgöra vad ni tycker. Mvh Linus.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit banad en gång tidigare och det var pågrund av att någon trodde jag hade tagit ett tjänste fordon på green zone, ( jag vet att man inte får sno tjänste fordon över huvud taget ) Men de trodde då att de var jag men det var någon annan så i de fallet så vlev jag unbanad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna försökt hållit mig vaken och lagt mig och sovit tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte somna när jag spelar RP eftersom de är strikt förbjudet.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka