Accepterad Linus K | Medlem ansökning [Breakin] [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? LKN#6519

Vad är ditt födelsedatum? 09 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Berg. Karl är 23 år gammal så han är född 1998 i Sverige. Karl är en person som drivs av att lyckas i livet vilket gör han till en vinnarskalle vars mål är att nu skaffa ett bra jobb där han kan tjäna pengar och ta hand om sina vänner. Karls intressen är sportsbetting eftersom han under barndomen spelat många sporter (Hockey, fotboll och boxning). Detta dock tog slut när han var 20 och fick en skada i benet så han inte kunde fortsätta med idrotten, de var under denna tid som han fick hitta ett nytt intresse och då kom utbildning och pengar in i bilden. Han började inse att de var pengar han ville jaga istället för mål på en fotbollsplan. Han började först med betting och fick lite pengar man gick också minus så nu har han som mål att istället skaffa ett bra jobb som betalar han bra. Min karaktär har även lite aggressionsproblem och har inga problem med att vara den tysta i rummet, han känner inte att han alltid måste vara "center of attention" utan föredrar att låta sina handlingar prata för sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser mig bidra med roliga role play situationer som alla kan njuta av och är inte rädd för att göra narr av mig själv. De jag även ser mig bidra med är en ökad respekt för staff då jag alltid är väldigt noga med att dom jag är med visar respekt om de är så att en situation skulle leda till att staff behöver lösa det.

Jag ser mig även bidra med flera olika scenarion där allting inte har samma mål utan att roliga saker kan också hända vilket gör mig till en öppen spelar som är här för att ha kul och inte en person som bara drivs av pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte RP för min egna vinst utan motparten i ett scenario också ska ha samma möjligheter som mig själv alltså inte ha någon agenda att jag alltid måste vinna utan jag ska vara öppen för att jag ibland också kommer förlora i vissa scenarion. Eftersom rp handlar om att göra saker verkligt och man kan inte vinna varje gång om de är en diskussion så för mig gäller de att jag är öppensinnig och reda för att de kommer gå upp och ner, så man får lösa dom problem som kan komma på ett moget sätt och ta de för vad de är.

Hur hittade du Unive? Jag har sett er flera gånger på tiktok och alltid varit intresserad men inte haft tid att gå in och verkligen jobba för att de ska bli något kul och därför har jag avvaktat, men med jullovet som kommer känner jag att de är min tid att verkligen se hur denna server går till eftersom jag har väldigt mycket positivt om den. SÅ kort svar TIKTOK och hört av vänner som tipsat om er.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka