Accepterad linus fagerström | Medlem ansökning [Emanuel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus fagerström

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133271421/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Fagerström

Vad är ditt discord namn? ¤SOMA¤#0307

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Anton andersson och han är 23 år gammal är uppväxt i förorten där det är mycket skjutningar droger osv. när anton var liten så fick han inte va ute med kompisar eftersom att hans mamma lämnade han och hans pappa när anton var 3 år gammal så då är det bara han och hans pappa så han behöver hjälpa till och skaffa pengar till familjen. Anton känner sig frustrerad över att hans pappa lämna dom eftersom att han tycker synd om sin mamma som har behövt kämpa alla dessa år så då bestämde Anton sig för att flytta till denna stad för att tjäna pengar men då hamna han i kriminaliteten för att han har hamnat i fel umgänge hans kompisar pushar han till att göra mer och mer kriminella grejer han känner sig hemma med sina krimminella vänner eftersom att han är uppväxt i förorten och han får respekt uppmärksamhet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem här på Unive eftersom att jag har spelat här innan men dels för att jag gillar att RPa och tycker att denna servern passar perfekt till att rpa på. Jag har varit medlem här på Unive innan men valde att ta en liten paus från FiveM, nu är jag tillbaka och vill verkligen börja här igen för att jag gillar hur det är här, det går inte att ha tråkigt. Unive var också den första Svenska servern jag spela på, jag har jätte många minnen här så det är därför jag vill börja här igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ifall jag blir whitelist på servern kommer jag bidra med en bra rp nivå och kommer vara väldigt aktiv på servern. Jag är bra på rp och har många timmar på spelet så jag vet hur allting fungerar. Jag kommer inte bryta mot några regler och jag kommer spela med sunt förnuft och respektera allas karaktärer oavsett vad för karaktär dem har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte kan vinna alla scenarion. Och att man ska typ inte ha som mål att man ska kunna vinna alla butiksrån och sånt. Och att polisen kan inte heller vinna alla scenarion.

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den och då började jag också spela. på sistonde har jag börjat spela mer och det var därför jag gör denna ansökan. jag hittade unive från början väldigt enkelt för att det är den största svenska servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka