Accepterad linus fagerström | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus fagerström

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133271421/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133271421/

Vad är din discord tagg? Linuzzzz#0307

Vem var det som bannade dig? SpiKen.

Hur lång tid var din ban? Går ut om: 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: dzifuv Anledning: spawnmenu abuse efter butiksrån, använde sig av spawnmenu när han hörde sirener Går ut om: 12 dagar 1 timmar 50 minuter Placerad av: SpiKen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog en spawnemu för många gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare hade gjort ett butiksrån och allt gick bra tills jag hade tappat polisen och när jag hade tappat som så drog jag till ett pakeringshus och stod där i ca 7 minuter och efter 7 minuter så tog jag en spawnmenu och trukte torget när jag skulle till piren sen när jag kom till torget så tog jag en till spawnmenu direkt när jag kom till torget och samtidigt jag skrev in spawnmenu och trukte änter så hörde jag polisen så om polisen hade kommit tidigare så hade jag inte skrivit spawnmenu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker jag skulle kanske fort en ban på 2 eller 1 dag och inte 15 dagar och indragna roller

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade tydligen dryftat framför en polis och fick ban för pg. och sen fick jag ban för snusförnuft för att jag hade råkat tryck på bost på min blixten bil och råkade åka in i en dnut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit en spawnmenu från torget till piren

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska ta spawnemu efter allt och man hade kunnat ringa en kompis istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka