Nekad linus fagerström | Ansökan till Servervakt[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus fagerström

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? linus fagerström

Vad heter du på discord? ¤SOMA¤#0307

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Skolan börjar 8:00 och slutar 15:00, sen så spela jag och på måndagar.onsdagar och fredagar har jag träning mellan 17:35 till 18:35 varje gång och efter det så spelar jag mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 månader inte säker

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 15 banns tror jag men har alltid typ blivit godkänd på banöverklagan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakternas roll är att hjälpa och underlätta arbetet för personalen på spelplatsen, som kan vara kickers eller andra typer av spelare, och kan som sagt bannlysa dem om de tror att de bryter mot reglerna. Personalen kunde inte se allt. Det är därför det finns servervakter som kan se mindre eller större intrång på servern. När man blir servitör tar man ansvar, och man måste verkligen vara mogen nog att ta det ansvaret. Om du inte är ansvarig för serverövervakning bör du inte ha denna roll

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en servervakt för att jag vill hjälpa människor och göra servern enklare, jag var anställd förut och jag tyckte det var riktigt kul att hjälpa och ta bort folk som inte kunde bete sig på servern. Så jag känner att jag kan ta på mig ansvaret för servervakten. Det händer mycket på servern som personalen inte har tid att titta på, så servervakter måste vara närvarande för att underlätta

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En korrupt servervakt är en omogen person och kan inte hållas ansvarig för rollen han spelar, olika typer av korruption kan förekomma, några exempel är att använda toggleid i en scen för att få en fördel, att återuppstå efter döden i en scen eller något annat. Om du gör detta tror jag inte att du har något att göra på servern och drastiska åtgärder bör vidtas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka