Nekad Linus carlsson | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ulla-karin biträdande chef

Vad heter du IRL? LInus

Vad heter du på discord? kkkkkkkkkkk#0001

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 400 på två konton totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli biträdande chef på ulla karin eftersom jag har jobbat på väldigt bra att sälja bilar jag känner hassan chefen väldigt bra och jag är erfaren bilförsäljare och med att bli biträdande hade jag kunna utveckals änu mer och jag spelar väldigt mycket på unive

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har väldigt mycket erfarenheter inom ulla karin eftersom jag är erfaren. jag har sålt mycket bilar till många personer. och jag bemöter minaa kunder på ett väldigt bra sätt

Berskiv din karaktär? Linus Karlsson är en kille som har haft en bra och rolig uppväxt, med det är han en väldigt optimistisk person och alltid försöker att göra någonting bra av dåliga situationer.Linus båda föräldrar är från China Men Linus är uppväxt i Sverige då hans föräldrar såg en bättre framtid där än i China. linus har alltid haft en brinnande passion för skolan, och då därför alltid försökt att få in bra med pengar, Hans pappa jobbade som bilmekanike i 1 år men märkte snabbt att han inte var nöjd med lönen han fick. Så tyvärr började han komma in i det kriminella livet och sälja droger då han tjänade mycket mer på det. Men han försöker att komma ut ur det livet och försörja sig på något lagligt. Han försöker just nu att börja lära känna nya vänner som inte är kriminella.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kan vara inne
måndag- 14-22
tisdag- 14-22
onstag-14-22
torstag-14-22
fredag-14-1.00
lördag sönda 10-0:4

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklar jag älskar unive och alla runt om mig i firman så jag skulle fortsätta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej intejust nu

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka