Nekad Linus carlsson | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/10433107410/

Ditt Hex-ID: 110000117a87530

Vad är din discord tagg? Linus#9991

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: suntförnuft,Skjuter med jaktvapen ~Savage Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ni valde att banna mig för att jag inte kunde bete mig vid valmot tex att jag gick runt och lalade för alla där och jag peka finger till typ alla osv. jag dödade en person med ett snot jaktvapen. jag combatlogade efter jag dödade mannen och fortsatte spela i kanske 30 eller 20 min

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ok så jag och min kompis kevin var och plockade valmo och kanske lala lite och sen så börja folk bråka med oss vi blev ju arga och bråka tillbaka sen ringer dom några samtal och sen efter typ 5-10 minuter kommer det up en matt svart bil en kille hoppar ut och kommer fram till oss och säger -grabbar kom lite här- vi gick ditt och då tog han fram en ak47 och började hotta oss då blir vi lite sura och han säger åt oss att dra vi drar till motelet och ska bytta bil och då ligger det ett jaktvapen med skott brevid motelet vi får då den inte så smarta iden att ta vepnet och åka tillbaka och döda mannen sen fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en bra lagd ban för jag gjorde ju fel med att döda honom med ett jaktvapen och combatloga efter jag döda honom. det är ju väldigt fel för hans gäng medlemar hand ingen chans att åka efter oss och skjuta mot oss fast jag hade ju fåt bann ändå för jag döda någon med jaktvapen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft några tidigare ban dom flästa har varit såhär
ban.1 kom in på servern för första gången frågar någon vilken knapp jag dansar på så första ooc
ban.2 jag var inne på servern och fick man helt random för suntförnuft men jag tror att det var för jag hoppa in i en random bil.
ban.3 fick jag för lal för att jag gick runt och prata massor skit med polis och ambulans personer
ban.4 rdm jag döda en kille helöt random vet inte varför jag gjorde det så förlåt till honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat prata med maffia bossen och komaöverens om ett pris för att få stanna för då hadde jag ju aldrigt behövt åka och bytta bil och då hadde jag inte tagit jaktvapnet. eller så skulle jag bara ha åkt ditt byt bil och sen åkt och gjort annat i typ 30min för då hadde ju bossen och hans grabbar åkt och då hade ingent av det som hände hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att absolut sluta lala och läsa alla regler igen och inte hålla på att muka med störe ledare och i den situationen skulle jag nog aldrig åkt tillbaka utan att skicka min kompis att åka och titta

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Utveckla lite mer och visa mer engagemang i din överklagan, du är välkommen att göra en ny överklagan imorgon.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka