Nekad Linus carlsson | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/10433107410/

Ditt Hex-ID: 110000117a87530

Vad är din discord tagg? Linus#9991

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: suntförnuft,Skjuter med jaktvapen ~Savage Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog någons annans jaktvapen och dödade en person som hade hottat mig med sin ak47 och sen sprang jag där ifrån och combatlogad och sen körde på som vanligt som är väldigt fel för då blir det inte bra rp. och dom hade ju ingen chans att kuna skjuta tillbaka eftersom jag combatlogade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi plockade valmo och började bråka med nån slags maffia boss som inte blev så glad och drog fram en ak47a mot oss och då blev vi både rädda och arga och då fick vi åka därifrån vi åkte till motelet för att byta bil då vi såg ett jaktvapen ligga på marken då tog vi den och såg att det var skot brevid och då fick vi den idiotiska iden att åka och döda han so hottade oss för vi viste inte just då att det var ett jaktvapen men fast om det hade varit ett vanligt vapen hadde inte vi fåt döda dom för vi är inte är kriminela.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktigt för jag dödade någon med ett jaktvapen som man inte får och då blir det ju suntförnuft på hög nivå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för små saker som lal bara 30 minuter men efter dom har jag väl lärt mig att inte lal på denna servern för den är väldigt seriös och att ta mer ansvar i min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gå därifrån vänta på att dom var klara med sitt valmo sen gåt tillbaka efter och inte tagit jaktvapnet och dödat honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att läsa alla regler mycket bättre innan jag går in på servern igen och att fixa up min rp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka