Nekad Linus carlsson | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/10433107410/

Ditt Hex-ID: 110000117a87530

Vad är din discord tagg? Mongo fisken/Linus#0001

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: spammar ~Network19. Återstår: 0 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spawna död och då skrev jag i report typ 5 gånger istället för en och det är fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spawna vid sandy för jag skulle träfa en kille och då så spawna jag död och då spamma jag i chatten jag spawna död så jag kunde bli resad och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det vr väl en bra ban för jag gjorde fel genom att störa staff med att spamma

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massor med små typ 5 eller 25 timmars ban men dom flesta för lal innan jag började höja min rp nivå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skrivit en gång istället för 5

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte störa staffs genom att spamma

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka