Nekad Linus carlsson | Ban överklagan [Helmet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/10433107410/

Ditt Hex-ID: 110000117a87530

Vad är din discord tagg? Linus#9991

Vem var det som bannade dig? emilia

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, innehav av tjänstevapen. ~^6Emilia<3. Återstår: 4 dagar 23 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att emilia valde att banna mig för att jag sprang runt vid bilfirman och inte kunde be te mig tex taza min kompis med ett tjänste vapen och vi slogs och snackade massor skit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var utanför ulakarins och pratade sen började han slos då drog jag fram en tazer som jag hitta vid motelet som är polisens tazer vapen sen när vi hade slagits så sprang jag iväg för att jag inte skulle spela mer och lämna sen när jag kom in fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en bra gjord ban för att taza och slås vid andra spelare som försöker rpa är inte ett bra sätt att spela fivem på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ajag har haft många bans men
1. ooc ingame
2. lal
3. lal
4. ooc
5. suntförnuft
6. suntförnuft
7. lal i trafiken
8. rdm
9. vdm
10. nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade att valt att be min kompis sluta att hålla på att vara jobbig och om han inte sluta hade juag inte behövft dra fram min tazar för det blir ingen bra rp då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte spela lika mycket med min kompis för jag får alltid ban när jag spelar med han och att inte ta alla vapen jag hittar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka