Nekad Linus carlsson | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/10433107410/

Ditt Hex-ID: 110000117a87530

Vad är din discord tagg? Linus#9991

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: suntförnuft,Skjuter med jaktvapen ~Savage Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag gjorde flera regel fel och att jag dödade en person med ett stulet jaktvapen och gicvk runt och lalade och hade groft suntförnuft och skrev /spawnmenu och det är ju inte bra på något vis för det blir ingen bara eller seriös rp eftersom dom vi skjöt mot hade ingen chans att skjuta tillbaka eftersom jag combatloga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ok så jag och min kompis var och plockade valmo och kanske lala lite och sen så börja folk bråka med oss vi blev ju arga och bråka tillbaka sen ringer dom några samtal och sen efter typ 5-10 minuter kommer det up en matt svart bil en kille hoppar ut och kommer fram till oss och säger -grabbar kom lite här- vi gick ditt och då tog han fram en ak47 och började hotta oss då blir vi lite sura och han säger åt oss att dra därifrån och aldrig koma tillbaka. vi drar sen till motelet för att bytta bil och då ligger det ett jaktvapen med skott framför där man spawnar bilar vid motelet vi får då den inte så smarta iden att ta vapnet och åka tillbaka till valmo och skjuta mannen i huvudet med snipern från en berg brevid och Sen springa iväg lite och skrev /spawnmenu och efter det åkte jag till torget chilla lite sen träffa jag en grabb som jag köpte en bugatti av för en mille sen åkte jag till motorvägen för att testa hastigheten på den sen etfer kanske 5 min så fick jag min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en bra lagd ban för att jag gjorde väldigt mycket fel att ta någons annans jaktvapen och döda en person med vapnet och sen skriva /spawnmenu. det är ju fel bara i sig att skriva /spawnmenu mitt i ett scenario för det blir väldigt dålig rp tex om alla gjorde så. en sak om jag är mitt i en polis jakt och bara lämnar. sen lalade jag ganska mycket vid valmo under mitt hot jag var ganska chill med att bli hoottad med en ak47 i den läget borde jag ju vara rädd för mitt liv istället för att bara stå där och svara.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. varit såhär
ban.1 kom in på servern för första gången frågar någon vilken knapp jag dansar på så första ooc
ban.2 jag var inne på servern och fick man helt random för suntförnuft men jag tror att det var för jag hoppa in i en random bil.
ban.3 fick jag för lal för att jag gick runt och prata massor skit med polis och ambulans personer tex att jag hade dödat 98 personer till polisen och att det låg döda folk längre up på gatan till ambulans.
ban.4 rdm jag döda en kille helt random vet inte varför jag gjorde det så förlåt till honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat prata med maffia bossen om att få stanna kvar vid valmo och inte göra det till en sån stor grej för då hade jag ju inte åkt tillbaka till motelet för att byta bil för då hade jag aldrig sätt det dära jaktvapnet och inte heller tagit det och dödat mannen sen om jag hade åkt till motelet ialafal hade jag kunnat ta vapnet till polisen istället för att ta det själv för då hade ju ingen hänt. Och polisen hade ju fåt tag i mannen som ägde vapnet och kunna ge tillbaka det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte ta så snabba beslut istället tänka igenom sakerna lite extra om det är värt att få ban för att göra något som är kul just då för det blir ju ingen bra rp om man bara lalar helatiden. att läsa reglerna bättre så att jag inte göra allt man inte får hela tiden. Och att inte ta andras saker för irl hade jag ju alrdig tagit någons vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Det du gjort är väldigt grovt så tycker du ska sitta av ett tag på din ban.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka