Nekad linus. | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Ditt discord namn: turbobulken1

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem och krim och ban ig

Vem/vilka tog beslutet? COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att COL valde att banna mig för att jag ändvände en emote för att ställa mig upp snabbare än vanligt vis och det står jag till 100% för och det jag gjorde är verkligen fel och det förstår jag nu i efterhand men det var en så hettsig situation och jag tänkte mig inte riktigt för vilket jag ångrar nu i efterhand jag ber om ursäkt för det jag gjorde och jag förstår verkligen vad jag har gjort för fel och jag har tagit lärdom av detta så det kommer alldrig att uppstå igen jag gör denna ticket för att jag ber er om en andra chans.

Hur är beslutet felaktigt? Nej, det är inte felaktigt COL gjorde rätt att banna mig eftersom jag bröt strikt mot reglerna. Jag borde inte gjort de utan jag borde väntat på att dem försökte råna mig och ta upp händerna. Jag vet själv hur tråkigt de är om nån inte rpar som kan ska och jag fattar verkligen att jag har gjort ett stort misstag. Jag borde förlängt senariot mycket mer och gjort ett mer välutvecklat scenario av de. Jag vill verkligen visa COL och alla andra i staff teamet att jag kan göra bättre av mig. Om jag inte hade andvänt mig av en emot och ställt mig upp hade de varigt mycket roligare för motpartens sida för dem hade gjort ett kidnappning scenario och utvecklat de där ifrån. Efter denna ban kommer ni aldrig se mig göra nåt sånt här igen de kan jag lova er och hoppas ni litar på mig. I framtiden när jag spelar på unive kommer jag tänka ett snepp före varje gång jag rpar så jag aldrig hamnar i såna här situation igen. Som sagt jag fattar COLs beslut till 100% men jag litar alltid på en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...3cbc4647913badf7d3844672a9af777d6a3d5148729c&

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka