Nekad linus. | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435317215/

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad är din discord tagg? _nikke1

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: image (63).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt dom direkt jag såg dem och inte riktade och förlängde senariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o ett par polare skulle lura ett par grabbar som hade pris på mitt huve, sen ringde jag ditt dem och när dem va där så sköt jag dem i huvet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, för att i de läget skulle ja it kunnat råna dem direkt för de åkte runt massa bilar utanför och om ja hade riktat på dem så hade dme hoppa ut och skjutit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte dödat dem och frågar vilka de va och ksk tagit dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att it skjuta direkt och förlönga senariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka