Nekad Lintan7 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lintan7

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? lintan7

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Vilhelmson, han är 47 år och han växte upp i Täby norr om Stockholm i en låginkomst familj och i och med detta så har han behövt att ta hand om sig själv från tonåren till nu. Han hade det inte lätt under barndomen med ett flertal trauman och det ledde till Fredriks rädsla för konflikter och dylikt, han avskyr deltagande i konflikter men är mycket villig att utvecklas. Fredrik lever i en stor skuld och behöver titt som tätt bo på gatan men dag för dag så jobbar han hårt för att kunna försörja sig och leva. Fredrik som "ung-vuxen" hade stora problem med alkohol och var klassad som alkoholist. Han insåg för ett par år sedan att alkoholen förstörde hans relationer och har nyligen blivit nykterist efter 3 års kämpande. Han är en flyg och luftfarts entusiast, han kan mer eller mindre allt om det kommersiella flygtrafiken och älskar att prata om den.
Fredrik är en väldigt trevlig individ men kan lätt känna sig nedtryckt och vilja fly situationen när han känner sig "besegrad" eller överbemannad. Han är relativt blyg men efter ett tag så mjuknar han och har lätt för skratt och glädje med sina nya vänner.
Det som gör Fredrik till speciell är att han alltid är villig till att kämpa och vilja nå sina drömmar om lyx och flärd med nya bilar och annat.
Under Fredriks uppväxt så gick han lumpen och lyckades väldigt väl men har tröttnade väldigt fort på det ansträngande schemat militären jobbar inom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en stark personlighet och älskar ett roligt och gott RP. Jag har inte mycket erfarenhet av just rollspel men dock har jag många timmar framför Twitch och kollat på diverse duktiga rollspelare. Jag har testat i ungefär en vecka och jag är duktig att leva mig in i situationer. Jag är lätt att prata med, lätt att diskutera med och även ta kritik om det skulle behövas.
Jag anser att jag är mogen och väldigt duktigt på att kunna visa vad jag går för inom RP'n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte ska ligga någon vikt vid vilken sida av ett scenario som vinner. Om ett scenario går bra och det blir professionellt, roligt och framgångsrikt så kan servern och hela scenariot i sig gynnas av att det inte går din väg. Att rollspela endast för att vinna, gör dig inte till en bra rollspelare utan att man ska kunna se rollspel som en rolig grej för båda spelarna.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en nära vän att gå med i Unive efter att jag hade börjat mitt rollspelande och jag fastnade snabbt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka