Accepterad Lintan7 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lintan7

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263328630

Ditt Hex-ID: 110000112105f76

Vad är din discord tagg? Lintan7#6290

Vem var det som bannade dig? Står ej.

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ej.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för ungefär drygt ett år sedan men har valt att återkomma till servern nu. Jag var ung och valde att skriva i polis Discord att servern hade en låg status av RP och att folk inte lyssnade på polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag framförde polisbilen och var på IVG. Påbörjar en biljakt som senare slutar med att motparten krockar och efter detta powergamar personerna och kör vidare. Därefter skrev jag i polis Discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att det var en rätt ban till en viss grad. Tyckte kanske mer att det inte skulla vara permanent då jag bara skrev detta endast i Polis Discorden. Men det är fullt förståeligt och har lärt mig av detta genom all denna tid.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle såklart ha öppnat en ticket i Discorden eller kontaktat en servervakt/staff på servern genom report för att senare kunna anmäla dessa spelare som gjorde detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart, den övre frågan är det mesta. Sen som sagt har det gått runt ett år sedan bannen och jag har lärt mig mycket. Så skulle uppskatta en chans till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Hej Lintan6,

Kan du bifoga en bild nedan på vad det står när du försöker komma in på servern?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka