Vad är din steam profil länk? linuzz08
Vad är ditt namn i verkligheten? linus
Vad är ditt discord namn? ShabbyTripod #0056
Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2000
Berätta om din karaktär. den ska vara en som är lite arg för att den ska pasa in
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en snäll meniska och jag har vellat spela det länge
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker om att spela och sen så har jag kollat å twitch och det ser kul ut
Hur hittade du Unive? twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? att inte vara så närvös när man snakar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skafa många väner och kanske vara med i ett geng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte men om jag får va med så ska jag
Vad är ditt namn i verkligheten? linus
Vad är ditt discord namn? ShabbyTripod #0056
Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2000
Berätta om din karaktär. den ska vara en som är lite arg för att den ska pasa in
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en snäll meniska och jag har vellat spela det länge
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker om att spela och sen så har jag kollat å twitch och det ser kul ut
Hur hittade du Unive? twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? att inte vara så närvös när man snakar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skafa många väner och kanske vara med i ett geng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte men om jag får va med så ska jag