Nekad Linneaduvet | Medlem ansökning [mr.cs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linneaduvet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linnea Johansson

Vad är ditt discord namn? Linneayouknow#1310

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linnea Dahbo och är 26 år gammal. Jag fyller snart 27 år gammal. Jag växte upp med min familj, mamma pappa och lillasyster. För tillfälligt jobbar jag inte men i framtiden strävar jag efter att bli en polis. Jag är en snäll person som gillar att vara med kompisar och har ett stort bil intresse. Jag tycker det är väldigt spännande och roligt att köra olika sorters bilar även motorcyklar och mopeder. Jag har även ett stort intresse för träning så som styrketräning på gym och även löpträning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp förut och kan bidra med en bättre rp. Sen om jag fortsätter köra så kommer jag donera en slant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig och de ville att jag skulle börja med rp. Sen såklart att unive är den största svenska rp servern.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka