Nekad Linneaduvet | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linneaduvet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linnea Johansson

Vad är ditt discord namn? Linneayouknow#1310

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linnea Dahbo och är en kvinna på 26 år men fyller 27 år 3 februari 2023. Hon har precis kommit till staden efter att förlorat hela sin familj efter många år tillsammans. Hon saknar sin familj men har nu inte längre någon kontakt med varken någon i familjen eller släkte.

Hon kommer till staden väldigt förväntansfull på massa arbeten och hoppas på att hitta en stor lojal vänkrets. Hon har saknat vänner under sin uppväxt och hoppas nu på få använda sin sociala kompetens för att skaffa sig nya vänner. Hon har alltid varit väldigt intresserad i lagen och skulle gärna vilja få jobba som tex polis i framtiden.

Hon älskar djur och har alltid velat ha en katt eller hund. Hon har även stort intresse för bilar bland annat är hennes favorit bilmärke Volvo. Hon har nu stora förväntningar för att införskaffa sig bilar massa Volvo bilar och även kanske utöka sitt intresse för fler bilmärken. Även kanske intresset för motorcyklar skulle komma till. Hon har alltid hållit igång kroppen för att leva med ett bra välmående så hon håller sig alltid i en bra form. Hon besöker gymmet oftast varje dag och tycker det är kul. Hon har alltid försökt hålla sig från droger och andra kriminella handlingar men som barn hamnade hon lätt i fel umgänge och därför höll på med en del narkotika. Men de är historia och Linnea försöker alltid blickar framåt för att inte fastna i det förflutna.
Nu hoppas Linnea på att trivas i staden och hitta en stor vänkrets att trivas med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp förut och kan bidra med en bättre rp. Jag vill kunna vara med och bidra med en bättre spelmiljö för alla som kör roleplay. Jag ska inte fjanta mig utan jag kommer göra mitt bästa för att få sådan realistisk miljö för alla på servern och utveckla mina egna kunskaper inom roleplay. Jag ska bidra med en bra rp och ha det kul och även skaffa jobb så de blir bättre jobb rp på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar är spelar mycket och tipsade mig om det och ville att jag skulle börja med rp.

Nekad, hittar ej discord.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka