Nekad linkypix8 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linkypix8

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hedi Riahi

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är ''linkypix'' inga hashtags!

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. Mitt rollspelskarakter heter Hedi Riahi, och han har en passion för att skydda samhället. Drömmen för Hed är att bli en polis och han ser fram emot att hitta en engagerande och positiv rollspelsserver där han kan göra verklig skillnad. Hedi strävar efter att skapa en positiv förändring i den virtuella världen genom att använda sin karaktärs ambitioner och engagemang för att bidra till gemenskapen på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan förbättra servern genom att inta rollen som en positiv polis. Genom att interagera med spelarna på ett vänligt och engagerande sätt, strävar jag efter att skapa en rolig och trivsam atmosfär på servern. Jag tror att genom att sprida glädje och positivitet kan jag bidra till en mer givande och underhållande upplevelse för alla inblandade. Jag ser verkligen fram emot att skapa min egen unika prägel som polis och göra mitt bästa för att skapa minnesvärda och roliga stunder för gemenskapen på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte nödvändigtvis se det som att man måste vinna i varje scenario. Istället kan man fokusera på att spela för andra människors fördelar och använda dessa situationer som grund för att skapa nya och intressanta händelser. Det handlar inte bara om att sträva efter makt och pengar; det är också viktigt att utforska olika aspekter av berättelsen och samspela med andra för att skapa en rikare och mer mångsidig spelupplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart, undvik CopBait och slösa inte polisens tid genom att till exempel drifta runt en rondell framför dem. Respekt för polisens roll och effektivt samarbete bidrar till en bättre spelupplevelse för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, igentligen spelar jag i ortenwave men eftersom de har försvunnit, som flyttar jag hit.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kanske blir nervös, men så oftast gör jag inte det!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka