Accepterad linkypix8 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linkypix8

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Hedi Riahi!

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är ''linkypix'' inga hashtags!

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. (Det 8:e gången) Hedi Riahi har haft det riktigt tufft. Hemma bråkar föräldrarna hela tiden, och hans pappa kämpar med att sluta dricka. Varje dag blir han misshandlad av sin pappa som är full. Trots allt detta vill Hedi göra något bra. Han drömmer om att bli polis och förändra saker i samhället. Varje natt drömmer han om sin försvunna bror, och det är som om drömmarna driver honom framåt. Hedi har känt mycket smärta, men han vill använda sina erfarenheter för att göra saker bättre. Han kämpar inte bara för sig själv utan också för att göra samhället lite ljusare och bättre för alla. Därför bestämmer sig Hedi för att göra en förändring i sitt liv, och han flyttar till Unive Roleplay. Här, i den nya miljön, hoppas han kunna lämna det gamla bakom sig och börja på nytt. Han ser fram emot att utforska möjligheterna som Unive Roleplay har att erbjuda och hoppas att han kan hitta stöd och nya vänner på sin väg mot att förverkliga sina drömmar. Med sitt mod och beslutsamhet tar Hedi steget in i en ny värld, redo att skriva sitt eget kapitel och skapa en bättre framtid för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är övertygad om att jag kan förbättra servern genom att anta rollen som en positiv polis. Genom att interagera med spelarna på ett vänligt och engagerande sätt strävar jag efter att skapa en rolig och trivsam atmosfär på servern. Min övertygelse är att genom att sprida glädje och positivitet kan jag bidra till en mer givande och underhållande upplevelse för alla inblandade. Jag ser verkligen fram emot att skapa min egen unika prägel som polis och göra mitt bästa för att skapa minnesvärda och roliga stunder för gemenskapen på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte nödvändigtvis se det som att man måste vinna i varje scenario. Istället kan man fokusera på att spela för andra människors fördelar och använda dessa situationer som grund för att skapa nya och intressanta händelser. Det handlar inte bara om att sträva efter makt och pengar; det är också viktigt att utforska olika aspekter av berättelsen och samspela med andra för att skapa en rikare och mer mångsidig spelupplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart, undvik CopBait och slösa inte polisens tid genom att till exempel drifta runt en rondell framför dem. Respekt för polisens roll och effektivt samarbete bidrar till en bättre spelupplevelse för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, igentligen spelar jag i ortenwave men eftersom de har ändrats, som flyttar jag hit!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, hoppas att intervjuen går bra!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka