Accepterad Linkidinki | Medlem ansökning [duden] (idapiiia)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkidinki

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? melkea

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Larson Åkesson 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Glad, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Larson Åkesson en kille på 21 år föddes i en värld av osäkerhet. Hans föräldrar brydde sig mer om alkohol och pengar och brydde sig mer om sina egna problem än att uppfostra Larson och lämnade Larson att klara sig själv från en en ung ålder Han växte upp i ett tufft kvarter där gatorna var tuffa och gängen ägde stan. när han kom in i tonåren, gick Larson med i ett lokalt gäng, inte för att han ville utan det var typ det ända han kunde göra. Gänget gav honom mer av en familj, en mer känsla av familj än han egna familj. Men dom visa honom också honom för det hårda verklighets våld brottslighet och utnyttjande. Trots hans tuffa yttre var Larson var sårbar och känslig. Han längtade för annat som kärlek och frihet, men det verkade mer som en dröm, Hans föräldrar fick honom bara att känna sig mer isolerad och ensam. När han fyllde 20, hade Larson blivit en fighter och en mördare. han hade lärt sig att lita på sina instinkter och att använda våld för att få vad han ville, så han rymde till en annan stad bort från gänget och hans gamla familj, han kom till en annan stad med nya gäng och nya gator där hans plan va att bosätta sig med nya gäng fast inte gå med dom mer att bara hänga med dom och tjäna lite enkla pengar, han ville inte gå med i gäng för sin rädsla och våldet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra RP upplevelse. bra och roliga scenarion där jag försöker göra så att alla i min omgivning har kul. och så klart någon som följer serverns regler så gott jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska Rpa för att man själv ska vinna och ha kul men också låta motparten kunna vinna och ha en rolig och bra RP upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm betyder att man dödar någon utan anledning, vdm betyder att man dödar någon med ett fordon och nlr man ska inta komma ihåg att en persion har dödat dig och suntförnuft man ska tänka realistiskt alltså man gör det man hade gjort i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Utveckla följande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? - Förklara dessa regler
Skriv när du kompletterat färdigt så jag kan göra en ny granskning. Du har 24h på dig att komplettera din ansökan.

Utveckla följande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? - Förklara dessa regler
Skriv när du kompletterat färdigt så jag kan göra en ny granskning. Du har 24h på dig att komplettera din ansökan.
Hej. jag har gjort klart det nu?

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka