Accepterad Linkich123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WeeT_Lixy/

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? Lixy8

Vem var det som bannade dig? siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-07 235549.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? indiantechsupport valde att pc checka mig innan scenariot hände en timme eller 2 innan och inte hittade någonting på min dator jag gick ut och byggde på mitt nya rum som jag håller på med och sedan så kom jag in när jag kom in på datorn och connectade till fivem så hade mina gäng medlemmar kidnappat en i gsf och sedan stormade santos in och dödade oss jag sköt igenom en dörr som jag såg igenom men inte dom tydligen jag har även en bild på det att jag såg igenom dörren sedan så sprang jag bak i gäng huset för att folk skrev ooc att dom fattade inte vad jag sköt dom igenom och då valde jag att göra ett roligare scenario och gick bak så att dom också skulle få en chans så dog jag och sedan dog på framsidan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på min dator igen efter att jag hade varit och byggt på mitt nya rum och sedan så gick jag in på unive när jag spawnade in så var det några som snackade i gäng huset och sedan så gick jag till dem och började prata med dem mina gäng medlemar sa till dem att dom ville ha en m16 föe personen dom vi hade kidnappat vi sa att en boss dkulle komma till vårat gäng och sedan så kom han med 3 gäng sköt förhanlarna i huvudet och valde att storma vet ej ifall dem hade ansökt. jag sprang tillbaka i gäng huset och sedan så sprang jag inn i en dörr och för att öppna den efter som att dörren är buggad så att man kan en låsa den eller öppna dem men man kan öppna den välldigt trögt och sedan när dom kom mot mig så sköt jag och en i mitt gäng dom som stormade jag märkte att dom inte kunnde se att dörren var öppen så jag gick tillbaka i gäng huset till baksidan och stormade in från framsidan för att det skulle bli ett roligt scenario och sköt i väggen för att dom skulle veta att jag var där och sedan så dog jag och sigge ed skrev att jag skulle komma support och sedan när jag skulle förklara vad som hände blev jag bannan från fivem servren och dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . från staffens perspectiv så fuskade jag och sköt igenom dörren och sedan så tyckte siggeed att jag fuskade och trodde att jag sköt rakt igenom dörren men när dom skrev att dom inte fattade vad som hände och sånt så fattade jag att dom inte kunde se igenom dörren som jag sköt igenom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för att jag snodde en bil på piren när jag var helt ny på servren men det kommer inte hända igen såklart- andra gången så blev jag bannad för vdm när det dcynkade men det var välldigt länge sedan och jag skulle klippat och bevisat det till killen i pm. och tredje gången så råkade jag ta en person runt nacken för välldigt länge sedan när man kunde ta en person i th utan att ha ett vapen uppe. fjärde gången så trillade jag ut ur bilen av en bugg för hade säkerhets bällte och vi krockade inte så jag valde att inte rpa på det men jag belv bannad endå men det löste sig senare. ena gången var att det dsynca så att det räknades som vdm men det var jätte länge sen och det kommer inte hända igen såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat springa tillbaka innan jag började skjuta men jag visste inte att dörren skulle vara buggad och sedan så kunde jag ha kunnat gett upp efter som att dom var mycket fler en vad vi var och man ska ju rpa efter att man inte vill dö det kallas för fear rp. och det var därför att han trodde att jag fuskade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska tänka efter innan man skjuter vi dörrar för att dom kan vara buggade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka